Педагогічне кредо:

Вчимо дітей так,
щоб вони могли бути успішними в світі,
який постійно змінюється.
№
|
ПІБ
|
1.
|
Бойко Марія Леонідівна
Учитель початкових класів
|
2.
|
Власюк Юлія Володимирівна
Учитель початкових класів
https://ayuliana.pb.online/
|
3.
|
Дідан Олена В’ячеславівна
Учитель початкових класів
|
4.
|
Ковальова Олена Юріївна
Учитель початкових класів
|
5.
|
Копил Ірина Леонідівна
Учитель початкових класів
|
6.
|
Кухмай Наталія Валеріївна
Учитель початкових класів
http://kuhmaynv.pb.online
|
7.
|
Мангольд Тетяна Валеріївна
Учитель початкових класів
|
8.
|
Панасевич Тетяна Вікторівна
Вихователь ГПД
|
9.
|
Спіцина Ольга Володимирівна
Учитель початкових класів
|
10.
|
Стецюк Наталія Степанівна
Учитель початкових класів
|
11.
|
Устименко Тетяна Леонідівна
Учитель початкових класів
https://multiurok.ru/tanyha-55/
|
12.
|
Шпак Галина Вікторівна
Учитель початкових класів
|
До складу методичного об’єднання вчителів початкових класів входять 10 вчителів початкових класів та вихователі ГПД (7 учителів мають вищу категорію. 3 вчителя мають звання «Методист», 2 «Старший учитель», 1 учитель має звання «Відмінник освіти України», 3 вчителя нагороджені грамотами МОНУ).
Стратегія навчання в сучасному світі - це «Навчання протягом усього життя» замість застарілої стратегії «Навчання на все життя». І тому вчителі початкових класів використовують такі технології навчання, які дають можливість:
• знайомити учня з різними стратегіями і способами роботи з інформацією;
• розвивати критичне мислення;
• формувати вміння проводити, оформляти і захищати власні дослідження;
• вчити працювати в команді;
• розвивати творчі здібності дітей.
Основні напрямки методичної роботи вчителів початкових класів гімназії:
- використання інтерактивних технологій в навчанні молодших школярів,
- динамічне навчання, використання індивідуальних стратегій навчання,
- техніки роботи з інформацією,
- формування необхідних життєвих і соціальних навичок,
- розвиток комунікативних навичок учнів,
- робота в проектах,
- організація дослідницької діяльності молодших школярів,
- співпраця з батьками.
Пріоритетного значення набуває завдання формувати в учнів систему загальнолюдських цінностей – морально-етичних(гідність, чесність, справедливість, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних(патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до рідної мови і культури, повага до закону, відповідальність). Тому у здійсненні виховного процесу враховуються такі організаційні орієнтири:
- виховання не зводиться до окремих виховних занять,
- у плануванні діяльності враховуються індивідуальні нахили і здібності кожної дитини, створюються належні умови для їх реалізації,
- співпраця з позашкільними закладами освіти,
- до створення виховного середовища активно залучаються психолог та соціальний педагог,
- налагодження постійного діалогу з батьківською спільнотою. |