МО початкової школи Печать

Педагогічне кредо:

alt

 

Вчимо дітей так,

щоб вони могли бути успішними в світі,

який постійно змінюється.

ПІБ

ПІБ

1.

Бабенко Світлана Миколаївна

2.

Бойко Марія Леонідівна

3.

Власюк Юлія Володимирівна

4.

Дідан Олена В’ячеславівна

5.

Ковальова Олена Юріївна

6.

Копил Ірина Леонідівна

7.

Кухмай  Наталія Валеріївна

8.

Нугманова Марія Аркадіївна

9.

Панасевич Тетяна Вікторівна

10. 

Спіцина Ольга Володимирівна

11.

Устименко Тетяна Леонідівна

12. 

Ферчук Тетяна Валеріївна

13.

Шпак Галина Вікторівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До складу методичного об’єднання вчителів початкових класів входять 10 вчителів початкових класів та вихователі ГПД (7 учителів мають вищу категорію. 3 вчителя мають звання «Методист», 2 «Старший учитель», 1 учитель має звання «Відмінник освіти України», 3 вчителя нагороджені грамотами МОНУ).

Стратегія навчання в сучасному світі - це «Навчання протягом усього життя» замість застарілої стратегії «Навчання на все життя». І тому вчителі початкових класів використовують такі технології навчання, які дають можливість:

• знайомити учня з різними стратегіями і способами роботи з інформацією;

• розвивати критичне мислення;

• формувати вміння проводити, оформляти і захищати власні дослідження;

• вчити працювати в команді;

• розвивати творчі здібності дітей.

 

Основні напрямки методичної роботи вчителів початкових класів гімназії:

- використання інтерактивних технологій в навчанні молодших школярів,

- динамічне навчання, використання індивідуальних стратегій навчання,

- техніки роботи з інформацією,

- формування необхідних життєвих і соціальних навичок,

- розвиток комунікативних навичок учнів,

- робота в проектах,

- організація дослідницької діяльності  молодших школярів,

- співпраця з батьками.

 

Пріоритетного значення набуває завдання формувати в учнів систему загальнолюдських цінностей – морально-етичних(гідність, чесність, справедливість, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних(патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до рідної мови і культури, повага до закону, відповідальність). Тому  у здійсненні виховного процесу враховуються такі  організаційні орієнтири:

 

-          виховання не зводиться до окремих виховних занять,

-          у плануванні діяльності враховуються індивідуальні нахили і здібності кожної дитини, створюються належні умови для їх   реалізації,

-          співпраця з позашкільними закладами освіти,

-          до створення виховного середовища активно залучаються психолог та соціальний педагог,

-          налагодження постійного діалогу з батьківською спільнотою.